جستجو

 

آثار محمدرضا ستاره‌شناس، استاد دانشگاه و مدرس انجمن سینما جوانان ایران دفترلاهیجان به جشنواره‌های بین‌المللی راه‌یافتند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «دنیای دیروز دنیای امروز»،«موقعیت ساعت دوازده» ، «بدون مرز»، «چشم تار» و «پایان برای بازگشت» اثر محمدرضا ستاره‌شناس در جشنواره فیلم «کالاکاری» هندوستان رقابت می‌کنند.

 

محمدرضا ستاره شناس کارشناس و کارشناس ارشد سینما و استاد دانشگاه و مدرس انجمن سینما جوانان ایران – دفترلاهیجان است که فیلم‌سازی را از سال 1392 اغاز کرده است.

 

گفتنی است فیلم کوتاه «موقعیت ساعت دوازده» ساخته شده در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر چالوس، به تازگی فینالیست جشنواره موج نو بوسان کره (2022) بوده و در جشنواره بین‌المللی کات در نیوجرسی آمریکا (2022) حضور داشته است. این فیلم درباره عکاس و نقاش، بازیگر و کارگردان تأتر، با موقعیتی مواجه می‌شوند که احساس می‌کنند قبلاً در آن بوده‌اند و آن را تجربه کرده‌اند. (دژاوو)

همچنین فیلم کوتاه «بدون مرز» داستان دو مرد را روایت می‌کند که به شدت تحت تاثیر رسانه‌ها هستند. تصاویر آن‌ها را احاطه کرده و زندگی آن‌ها را تسخیر می‌کند .«بدون مرز» نیز اخیرا در جشنواره بین‌المللی جایزه گربه سیاه (2022) حضور داشته است و فیلم کوتاه «دنیای دیروز دنیای امروز» که به زندگی قبل از موبایل‌های پیشرفته و هوشمند می‌پردازد به‌تازگی در جشنواره بین‌المللی پاناما آمریکا  (2022)، جشنواره سلامت تونس (2022)، جشنواره بین‌المللی دره سینون ولز جنوبی (2022)، جشنواره بین‌المللی جایزه گربه سیاه (2022)  و جشنواره بین المللی cineaste هند (2022) اکران شده است.

فیلم کوتاه «چشم تار» نیز اخیرا در جشنواره بین‌المللی جایزه گربه سیاه (2022)  حضور داشته و فینالیست جشنواره موج نو بوسان کره (2022) بوده است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *