جستجو

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد در بخش رقابتی جشنواره “Queen City”  امریکا حضور خواهد داشت.

جشنواره بین‌المللی “Queen City Cinephiles” که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، نمایش فیلم‌های مستقل و حمایت از فیلم‌سازان محلی در سراسر جهان را در برنامه دارد و تمرکز اصلی جشنواره در ماه ژوئن بر انتخاب فیلم‌هایی بوده که توئیست پایانی(چرخش ناگهانی) پر رنگ‌تری در مورد شخصیت و قصه آن‌ها وجود دارد.

فیلم کوتاه «فروزان» داستان زن جوانی‌است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می‌کنند؛ او سعی می‌کند از گله گوسفندانش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

جشنواره “Queen City Cinephiles”  برای ماه ژوئن ۸ فیلم کوتاه از کشورهای امریکا، ایران،‌کلمبیا، روسیه، فنلاند، آلمان، فرانسه و پرتغال انتخاب کرده، که فیلم کوتاه «فروزان» ۱۲ ژوئن (۲۲خرداد)در کارولینای شمالی نمایش داده می‌شود.

فیلم کوتاه «فروزان» پیش از این در جشنواره‌‌های Cefalù ایتالیا، Euro Kino چک، Izmir ترکیه، Melbourne Independent  استرالیا، Tamil نروژ، PickurFlick هند، San Mauro ایتالیا، Phoenix استرالیا، High Peak انگلستان حضور داشته و جایزه بهترین فیلم‌برداری را از جشنواره موج کیش و جایزه بهترین طراحی صدا را از جشنواره Independent Melbourne استرالیا دریافت کرده است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *