جستجو

 

برگزیدگان هشتمین جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس، سیصدو یازده میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» باهدف تشویق و ترغیب هنرمندان در به کارگیری ابزارهای هنری برای تولید موضوعات دینی و پرداختن به نماز و نیایش، اردیبهشت‌ماه ۹۸ در شهر قم برگزار می‌شود.

در این رویداد فرهنگی هنرمندان سراسر کشور در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به رقابت خواهند پرداخت و از برگزیدگان هر بخش طی مراسمی در تالار مرکزی شهر قم قدردانی خواهد شد.

برپایه این گزارش، در بخش فیلم علاوه بر تندیس جشنواره، مجموعا ۲۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا خواهد شد. همچنین در بخش فیلمنامه دو تندیس، یک دیپلم افتخار و یک لوح تقدیر به همراه ۶۴ میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اختصاص می‌یابد. در بخش عکس نیز، ۳۷ میلیون ریال جایزه نقدی برای عکاسان برتر در نظرگرفته شده که به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و لوح تقدیر به آن‌ها اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام  در جشنواره نماز و نیایش قم  ۲۰بهمن اعلام شده و علاقه‌مندان تا همین تاریخ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد به نشانی: قم- بلوار امین- کوچه بیست و یکم – پلاک ۳ – طبقه دوم – انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر قم ارسال کنند.

هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» به روایت دوربین از نهم تا دوازدهم اردیبهشت ۹۸ در قم برگزار می‌شود.

 

⇐ لینک آیین‌نامه جشنواره

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *