جستجو

تبیین مسیر حرکت در اولین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» و آشنایی فیلم‌سازان شرکت‌کننده با این مسیر، آغاز نخستین روز از این اردوی کارگاهی را رقم زد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در نخستین روز از برگزاری اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» در بوشهر، مهدی جعفری استاد مدعو ژانر سینمای «جنگی و دفاع مقدس» در جلسه معارفه اردوی فیلم‌سازی در بوشهر ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این رویداد سینمایی گفت: فیلم‌سازان در این یک هفته کاملا به شکل کارگاهی و اجرایی مروری بر ژانرهای مد نظر را تجربه می‌کنند تا با به اشتراک‌گذاری این تجربه‌ها سه فیلم تولید شود.

همچنین هاشمی مدیر آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با مهم خواندن اردوی بوشهر تأکید کرد که نیاز به چنین فضاهایی جهت ارتقای سطح آگاهی و دانش‌افزایی فیلم‌سازان داریم.

ارسلان امیری که در ژانر «وحشت و رازآلود» پنج فیلم‌ساز را برای کارگاه آماده می‌کند در همین رابطه گفت که مناسب‌سازی و ایجاد زیر ساخت به تولید خوب کمک می‌کند و ابراز امیدواری کرد که این یک هفته بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

عادل تبریزی استاد ژانر «کمدی فانتزی» نیز در جلسه معارفه گفت: خوشحالم که در چنین جمعی قرار گرفتم و خودم نیز بر داشته‌هایم افزوده و به‌عنوان هنرجو بر تجربه‌هایم افزوده خواهد شد.

 

اولین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان بوشهر در حال برگزاری است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *