جستجو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی استقبال هنرمندان از جشنواره فیلم و عکس «تسنیم» را غافلگیرکننده خواند و بر لزوم حمایت از هنرمندان جوان تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل ازستاد خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم» جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ ارشاد خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این جشنواره در پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت: اسلام در ایران توانست فرهنگی را تولید کند پس ما می‌توانیم با یک زبان معقول و کرامت اخلاقی با زبان هنر و استعداد جوانان در جامعه سازنده آن را به ثبات و شکوفایی برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری موثر جشنواره تسنیم اظهار کرد : استقبال بی‌نظیر هنرمندان از این جشنواره بعد از سه سال با موضوع قرآن غافلگیرکننده بود.

مروارید ادامه داد: جنبه اعجاز و جاودانگی قرآن را باید در آثار هنری به نمایش گذاشت و این آثار را می‌توان در سطح بالاتری در حوزه بین‌الملل و جهانی در سال‌های آینده برگزار کرد.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی خراسان رضوی بیان با اشاره به حضور پر شور جوانان در جشنواره افزود: این انگیزه‌ها و رویش‌های جوانان و تعهد آنان ستودنی است. یکی از ویژگی‌های برتر و خاص این جشنواره حضور جوانان است؛ اگر دیده می‌شود که بعد از چهار دهه مجدد در عرصه‌های مختلف به جوانان میدان داده شده است، نشان از توانایی و جذب اعتماد آن‌ها است و این ویژگی قابل تقدیر است و باید آن ها را در عرصه‌های مختلف حمایت کرد.

 

مروارید افزود: توجه به قرآن فقط توجه به معارف نیست بلکه باید به ویژگی فرهنگی و زیبایی‌شناسی آن توجه ویژه داشت و ما اگر بخواهیم به عنوان پیروان آن به این وظیفه عمل کنیم، نمود آن برگزاری همین جشنواره با موضوع قرآن و آثار قرآنی هنرمندان جوان است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *