جستجو
فیلم کوتاه «شریک‌‌من‌،زرافه» به تهیه‌کنندگی و‌ کارگردانی صلاح‌الدین نوری،در جشنواره‌های بین‌المللی رقابت می‌کند.
به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شریک‌‌من‌،زرافه» ساخته صلاح‌الدین نوری در ژانر فانتزی داستان کتابفروشی را روایت می‌کند که از راه غیر معمول کسب در آمد می‌کند؛ شخصی متوجه این کسب غیرمعمول می‌شود و از کتابفروش در ازای لو ندادنش درخواست باج می‌کند.. .
«شریک‌من،زرافه» که پخش بین‌المللی آن از اسفندماه آغاز شده، به‌عنوان فینالیست در مرحله نهایی پانزدهمین دوره جشنواره  Universo Corto ایتالیا که یکی از معتبرترین جشنواره‌های تخصصی فیلم کوتاه به ریاست دائمی کارگردان شناخته شده ایتالیایی روبرتو فانزا است،رقابت می‌کند. این جشنواره که از سال 2004 در شهر پیزا فعالیت خود را آغاز کرده است با تمرکز بر دانشجویان وکارگردانان سینمای مستقل، توسط انجمن فرهنگی Giovani Persone سازماندهی شده، برگزار می‌شود.

این فیلم کوتاه همچنین در هفتمین دوره جشنواره GardenCity هند حضور داشته و در هشتمین دوره جشنواره Shimla هند که با همکاری دپارتمان زبان و فرهنگ در شهریور‌ماه با حضور کارگردانان فیلم‌های منتخب برگزار خواهد شد، رقابت خواهد کرد.

گفتنی است «شریک‌من،زرافه» به ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Colortape استرالیا، یک جشنواره فیلم چندفرهنگی که هنر و فرهنگ جهانی را از طریق فیلم ترویج می‌کند و همچنین به پنجمین دوره جشنواره (CINEMAKING (CIFF بنگلادش که در آذرماه با حضور کارگردانان منتخب برگزار خواهد شد، در دو بخش سینمای جهان و سینمای آسیا نیز راه یافته است.
جشنواره بین‌المللی فیلم سینمایی (CIFF) یکی از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم معتبر در جنوب آسیا است که توسط جشنواره داکا و با حمایت بزرگترین شرکت پخش و تولید مشترک فیلم در جنوب آسیا Cinemaking24 فعالیت می‌کند.
عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه همکاری داشته‌اند:
تهیه‌کننده،نویسنده و کارگردان: صلاح‌الدین ‌نوری
بازیگران: محمدجواد خواجه، امیرتهرانی، همابرزگری
دستیارکارگردان‌وبرنامه‌‌ریز: محمد‌جواد خواجه
فیلم‌بردار: فاتح شافعی
طراح صحنه و لباس: صلاح‌الدین نوری
گریم: عاطفه رضایی
تدوین: محمدجواد خواجه
طراحی،ترکیب صدا و صدا گذاری: عرفان‌ یزدی
اصلاح رنگ‌ونور: حسن پیله‌ور
منشی‌صحنه: نوشین‌طاطایی
دستیار‌فیلم‌بردار: رضا تقوی
ساخت تیزر: پژمان ابوالقاسمی
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *