جستجو

رضا ریشهری‌نژاد از عکاسان کارگاه انجمن سینمای جوانان بوشهر، جایزه «شهمار حسن‌پور» را دریافت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عبدالرحمن برزگر در مراسم اهداء این جایزه که با حضور دکتر ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار شد، گفت: شهمار از عکاسان و تصویربرداران انجمن بود که متأسفانه در جوانی دار فانی را وداع کرد و هم‌اکنون در قطعه هنرمندان بوشهر به‌خاک سپرده شده است. برای زنده نگه‌داشتن یاد این هنرمند فقید با همکاری خانواده محترم‌شان و انجمن سینمای جوان قرار گذاشتیم که هر سال جایزه‌ ویژه‌ای به هنرمندی که در عرصه سینما و عکاسی فعالیت می‌کند، اهدا شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر افزود: امسال با در نظر گرفتن فعالیت و برپایی نمایشگاه عکس با عنوان خاک صحنه این جایزه ۳ میلیون تومانی به آقای رضا ریشهری‌نژاد تعلق می‌گیرد.

در ادامه این مراسم مادر و پدر شهمار حسن‌پور از انجمن سینمای جوانان قدردانی کردند و مادر این هنرمند فقید قطعه شعری را به یاد پسرش قرائت کرد. سپس جایزه شهمار حسن‌پور از سوی والدین این فقید به ریشهری‌نژاد اهدا شد.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در چنین فضایی قرار گرفتم و ای‌کاش آقای استاندار نیز در بدو ورودش به استانداری از این جمع صمیمی استفاده می‌برد و می‌دیدکه این جوانان چگونه برای پاس‌داشت درگذشتگان و همچنین برای احترام به اساتید خود فعالیت می‌کنند.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *