جستجو

 

 

هفتمین دوره جشنواره Reading Film  آمریکا میزبان «جام جهانی» می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «جام جهانی» ساخته مریم خدابخش و به‌تهیه‌کنندگی علی تابع‌امام در ادامه موفقیت‌های جهانی خود به بخش مسابقه زنان فیلم‌ساز جشنواره بین‌المللی فیلم Reading Film Festival  آمریکا راه یافت.

«جام جهانی» روایت‌گر داستان زن و شوهری است که قصد مهاجرت دارند و تا رسیدن به هدفشان زمانی نمانده است که رازی بین آن ها بر ملا می شود.

زهرا آقاپور، علی تابع‌امام، کیان زارعی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

مریم خدابخش در زمینه کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، طراحی پوستر، پخش فیلم و تهیه‌کنندگی فعالیت می‌کند. او با این باور که هر یک از ما صدایی داریم و مأموریت ما به عنوان انسان در این جهان این است که صدای منحصر به فرد خود را بیابیم و آن را به مردم ارائه دهیم تا بدین‌گونه به آن‌ها کمک کنیم، در زمینه سینما فعال است.

جشنواره بین‌المللی فیلم Reading آمریکا که همه ساله در پنسیلوانیای آمریکا برگزار می‌شود از تاریخ ٣١ اکتبر سال جاری میزبان آثار کوتاه و سینمایی از کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلستان، روسیه و ایران خواهد بود .

اسامی عوامل سازنده فیلم‌ کوتاه جام جهانی به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: مریم خدابخش، مدیر فیلم‌برداری: احسان اسکندری، صدابردار: شهرام متولی‌باشی، صداگذار: عبدالرضا حیدری، تدوین: مریم خدابخش، مدیر تولید: پرویز خدابخش، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، گریمور: محسن صالحی، دستیار گریم: آرزو یازرلو ، جلوه های ویژه : روح‌الله رضایی، نجمه امینی، مترجم: مهدی عرب، مالک سامرایی، دستیاران فیلم‌بردار: علی کرمی، بابک بابازاده ، مهدی سلیمی، عکاس: علیرضا خدابخش، مشاور تولید: پیمان جعفری، تهیه کننده: علی تابع‌امام

انجمن سینمای جوانان ایران پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

هفتمین جشنواره جهانی فیلم Reading آمریکا 31 اکتبر تا 3 نوامبر برگزار می‌شود.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *