جستجو
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

داریوش یاری مستندساز و کارگردان سریال‌های تلویزیونی درباره بیانیه‌ای که از نیروهای مسلح خواسته است اسلحه‌هایشان را بر زمین بگذارند و امضایش در آن درج شده است تاکید کرد که آن را قبول ندارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از مهر، داریوش یاری کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به بیانیه‌ای که نام او در آن درج شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: بیانیه‌ای منتشر شده که در آن نوشته است نیروهای مسلح اسلحه‌هایشان را زمین بگذارند. من این را باور ندارم که نیروهای مسلح در برابر مردم ایستاده باشند و در نتیجه این بیانیه را قبول ندارم.

وی ادامه داد: اتفاقی در شهر آبادان افتاده است که به دلیل جهالت، فساد، رشوه خواری و بی اخلاقی برخی رخ داده و منجر به ریزش متروپل شد.

یاری اضافه کرد: ممکن است مردم در پی این اتفاق عصبانی یا خشمگین شوند اما دین ما و امام و رهبری همواره می‌گویند حق با مردم است. خواهشم از نیروهای نظامی و انتظامی این است که باید متهم را پیدا کنند و با هرکسی که به دلیلی با بی اخلاقی و بی تعهدی مرتکب این فاجعه شده و نظام دارد تاوان آن را می‌دهد برخورد کنند.

وی در پایان ضمن تکذیب امضای این بیانیه گفت: من این بیانیه و روح حاکم بر ان را قبول ندارم چون باور ندارم نیروهای مسلح کشورم در مقابل مردم هستند که حالا بخواهم اسلحه‌هایشان را بگذارند زمین.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *