جستجو

مرحله اول تور تخصصی جشنواره عکس و فیلم بیطار با حضور جمعی از فیلم‌سازان، نویسندگان و عکاسان انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد در مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان خراسان‌رضوی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان در نشست هماهنگی با هنرمندان درفتر مشهد اظهار داشت: گستردگی فعالیت‌ها به حدی رسیده که از حوزه سلامت عمومی هم فراتر رفته و اهدافی نظیر تامین امنیت غذایی با تامین سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در دست پی‌گیری است.

ناصر دربان‌مقامی افزود: به عنوان یک دامپزشک، به هنر و هنرمند تعلق خاطر دارم و خرسندم از اینکه مجموعه از فعالیت‌های دامپزشکی قرار است در قاب تصویر و توسط هنرمندان این استان در معرض دید عموم قرار داده شود و امیدوارم هنرمندان حاضر در این نشست بتوانند همانند اولین جشنواره عکس سازمان دامپزشکی که خوش درخشیدند، در این جشنواره نیز استعدادهای استان را در زمینه هنر و دامپزشکی به منصه ظهور برسانند.

هادی زارعی، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان‌رضوی ضمن اشاره به این تور دو روزه گفت: اولین روز این تور تخصصی به نمایش تنوع خدمات دامپزشکی اختصاص داده شد تا هنرمندان علاوه بر آشنایی با فعالیت‌های دامپزشکی فرصت سوژه‌یابی و سوژه‌پردازی جهت حضور در جشنواره فیلم و عکس سازمان دامپزشکی کشور تحت عنوان “بیطار “را نیز داشته باشند.

زارعی تصریح کرد: بازدید از مکان‌های باغ پرندگان، آکواریوم، بیمارستان دامپزشکی، باغ وحش، مزرعه پرورش ماهی قزل آلا در اولین روز این تور دو روزه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در دومین روز از این تور نمایش زنجیره تولید گوشت قرمز هدف‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: هنرمندان در دومین روز از مرکز بسته‌بندی گوشت قرمز، کارخانه خوراک دام و طیور، واحد پرواربندی دام و چگونگی نظارت دامپزشکی بر مراکز عرضه سطح شهر بازدید می‌کنند.

زارعی افزود: برگزاری جشنواره‌هایی از این قبیل، شرایطی را فراهم می‌سازد تا مستندسازان سینما و هنرمندان در فرهنگ‌سازی و ارتقاء دانش مردم نسبت به این حرفه و از سوی دیگر معرفی هر چه بهتر دامپزشکی و شناساندن فعالیت‌ها و دستاوردهای دامپزشکی استان در حوزه سلامت و بهداشت و امنیت غذایی به طور غیر مستقیم به ما یاری رسانند.

وی یادآور شد: تورهای ویژه این جشنواره در مشهد از اولین ساعات صبح روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و مرحله دوم آن نیز طی روز ۱۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *