جستجو

فیلم کوتاه «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی در سه جشنواره مختلف در امریکا به نمایش درمی‌آید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی در جشنواره‌های: “Desertscape”، “Grand Teton” و “ShortFilm Slam” در آمریکا به رقابت خواهد پرداخت.

اولین دوره جشنواره “Desertscape”، امسال طی سه روز در شهر سنت‌جورج برگزار می‌شود و فیلم‌های کوتاه و بلند مستند و دانشجویی از فیلم‌سازان سراسر جهان در آن به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره “Grand Teton” نیز امسال اولین دوره خود را با هدف فراهم آوردن شبکه‌ای از افراد حرفه‌ای، تجربه و آموزش برای فیلم‌سازان برگزار می‌کند.

“ShortFilmSlam” نیز که هر دو ماه یک‌بار برگزار می‌شود، میزبان دوفیلم کوتاه ایرانی«فراموشی» ساخته فاطمه محمدی و «شب تولد» ساخته امید شمس است که برای نمایش در راند سوم این فستیوال پذیرفته شده‌اند.

در این جشنواره که در فیلادلفیا برپا می‌شود، هر دو ماه یک‌بار ۱۲ فیلم به نمایش در‌می‌آیند و فیلمی که بیشترین رأی را از مخاطبان حضوری و آنلاین این فستیوال کسب کند، برای شرکت در دوره نهایی و کسب جایزه هزار دلاری آن انتخاب می‌شود.

داستان فیلم کوتاه «فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی، درباره زنی به نام مهربانو با بازی مریم بوبانی است که تلاش می‌کند در کنار مشکلات زندگی، با آلزایمر همسرش نیز دست و پنجه نرم کند. محسن قاضی مرادی، مهدی کمیلی، محسن صادقی، آدرینا توشه، مهدی قاهری، محمدرضا شکریان‌اصل، فائزه اعظمی، حامد ادوای، مهدی اسدی و پوریا خلیلی سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم کوتاه «شب تولد» به کارگردانی امید شمس نیز در مدت ۲۰ دقیقه، داستان دو دوست و شریک کاری را روایت می‌کند که در راه یک جشن تولد درگیر ماجراهایی می‌شوند و زوایایی پنهان از یکدیگر را کشف می‌کنند.

مدیر فیلم‌برداری «شب تولد» پوریا پیشوایی است و تدوین آن را محمد نجاریان بر عهده داشته است. همچنین نادر فلاح و بابک بهشاد در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *