جستجو

رئیس هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه تهران بیان کرد تنها ۴ فیلم کوتاه شرایط حضور در جشنواره ملی فیلم فجر را دارند.

به گزار ش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی بوستانی رئیس هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخش فیلم‌های کوتاه در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: براساس قوانینی که برای حضور فیلم کوتاه در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در نظر گرفته شده به راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد که چند فیلم کوتاه در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

وی ادامه داد: طبق آیین‌نامه در جشنواره ملی فیلم فجر امسال، تنها فیلم‌هایی می‌توانند حضور پیدا کنند که زیر ۱۵ دقیقه باشند و نامزد بهترین فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران و یا جشن خانه سینما شده باشند؛ بر این اساس قطعاً چهار فیلم مشخص در این جشنواره حضور خواهند داشت.

رییس هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه تهران توضیح داد: دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر تا امروز هیچ جلسه‌ای با ما نداشته است تا بتوانیم فیلم‌های موردنظر انجمن را به آن‌ها اعلام کنیم. انجمن حتی درخواست این دیدار را به دبیرخانه جشنواره داده است، اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیتی که در انتخاب فیلم‌های کوتاه براساس قوانین حضور در جشنواره ملی فیلم فجر وجود دارد، امیدواریم تغییراتی در شرایط و قوانین انتخاب صورت بگیرد.

گفتنی است که سال گذشته نیز چهار فیلم مشمول همین شرایط امکان حضور در جشنواره ملی فیلم فجر را داشتند.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *