جستجو

برای نخستین بار در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند داوری می‌شود و یک تندیس ویژه به پوستر برگزیده اختصاص می‌یابد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، برای نخستین بار در ایران یک تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای طراحی پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند در نظر گرفته شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با هدف نمایش آثار داخلی و خارجی با محوریت نقش شهر در زندگی انسان و پاس‌داشت تلاش سینماگران و همچنین ترویج اخلاق، مهربانی و همدلی در آثار سینمایی و تصویری در چهار بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین‌الملل»، «محله» و «جنبی»، شامل فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه، توسط مؤسسه تصویر شهر برگزار می‌شود.

 

در بخش پوستر، تمام فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش‌های فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند می‌توانند تا ۴ تیرماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org و تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام به ارسال پوستر آثار خود کنند‌.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *