جستجو
انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده برگزار کرد؛

اردوی فیلم‌سازی و عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده با محوریت آموزش و تفریح در روستای ایزدخواست برگزار شد.

اردوی فیلم‌سازی و عکاسی چهارشنبه 9 شهریور 1401 از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد با حضور تعدادی از هنرجویان توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده در شهر ایزدخواست برگزار شد.
این اردوی آموزشی و عکاسی ضمن برگزاری برنامه ‌های تفریحی و بازدید از مسجد، مهدیه و قلعه‌ی باستانی ایزدخواست، همراخ با کارگاه‌های عملی و پاتوق فیلم کوتاه در اقامتگاه بومگردی کروشک ایزدخواست برقرار شد.
کارگاه عملی خلاقیت در صدا و تصویر با تدریس غلامرضا حیدرپناه مدرس عکاسی و تصویربرداری و راهنمای دوره‌های فیلم‌سازی اولین برنامه این اردوی آموزشی بود که در قلعه‌ی ایزدخواست برگزار شد و در ادامه چهار فیلم کوتاه «زخم» ساخته سحر نورمنور، «لیلا» ساخته مجتبا اسپنانی، «شوفر» ساخته رضا نجاتی، «لئو» ساخته معین روح‌الامینی، «جای خالی» ساخته هدیه عطائیان اکران شد.
کارگاه عکاسی آسمان شب نیز با تدریس محمد صابری عکاس و تصویربردار سینما آخرین بخش از برنامه‌های آموزشی این اردو بود که با محوریت مسائلی چون، مقایسه عکاسی آسمان شب در دوربین‌های آنالوگ و دیجیتالی، انواع عکاسی نجومی شامل دیپ اسکای و دپ اسکای، آشنایی با تجهیزات و لوازم مورد نیاز عکاسی نمای باز و عکاسی نمای باز night sky آسمان شب برگزار شد که در پایان این جلسه هنرجویان با راهنمایی مدرس کارگاه و ثبت عکس از کهکشان راه شیری اقدام کردند.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *