جستجو

بر اساس طرح «هر پاتوق، یک تقدیر» در دوشنبه۲۹آذر  از «سالم صلواتی» که در آخرین موفقیت بین‌المللی‌اش در روزهای گذشته جایزه ویژه هیات داوری هفدهمین جشنواره «ماکائو» برای فیلم «آینده‌های پریده‌رنگ» نصیب خود کرد، تقدیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طبق روال چند ماهه گذشته علاقه‌مندان فیلم کوتاه  برای تماشای جدیدترین و مهم‌ترین فیلم‌های کوتاه ایرانی و بین‌المللی دوشنبه‌های هر هفته در پردیس چارسو گردهم می‌آیند تا لذت تماشای فیلم‎‌ کوتاه را با هم شریک شوند و در کنار گپ‌وگفت با یکدیگر، ارتباطی تنگاتنگ با مسئولان انجمن سینمای جوانان ایران داشته باشند. در سری جدید پاتوق که از هفته گذشته کار خود را از سر گرفت دقایقی قبل از شروع نمایش فیلم‌‌ها به تقدیر از  فعالان عرصه فیلم کوتاه اختصاص داده شده که به پاس تلاش‌هایشان در مسیر تعالی این حوزه فرهنگی‌وهنری کشور، یادبودی از طرف انجمن سینمای جوانان ایران تقدیمشان شود.

هفته گذشته در نخستین قدم برگزاری طرح «هر پاتوق، یک تقدیر» مراسم بزرگداشت شادروان «فرامرز قهرمانی‌فر»؛ هنرمند عکاس که در طول عمر گرانقدرش زحمات بسیاری در راه‌اندازی سینمای D 4  (نسل جدیدی از نمایش تصاویر در صنعت سینما)  در کشور انجام داد برگزار شد. در ادامه این مسیر طراحی شده؛ در هفته جاری پاتوق فیلم کوتاه از «سالم صلواتی» از فعالان عرصه فیلمسازی و فیلم کوتاه که در آخرین موفقیت بین‌المللی‌اش در روزهای گذشته جایزه ویژه هیات داوری هفدهمین جشنواره «ماکائو» برای فیلم «آئینه‌های پریده‌رنگ» نصیب خود کرد، تقدیر خواهد شد.

همچنین در فاز سوم پاتوق فیلم کوتاه به منظور حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر از علاقه‌مندان، فیلم‌سازان جوان به‌خصوص فیلم‌اولی‌ها، شرایط حضور دائم شورای حمایت از تولید آثار فیلم‌سازان آماتور و فیلم اولی متشکل از محمدرضا عرب، مهدی اسدی و محمدرضا بهشتی منفرد در محل پاتوق فیلم کوتاه فراهم آمده که زمینه‌های همکاری وسیع‌تری در دوشنبه‌های پیش‌رو به‌وجود آید.

علاقه‌مندان پیوستن به این پاتوق، می‌توانند دوشنبه‌ هرهفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ضمن مراجعه به پردیس سینمایی چارسو و تماشای فیلم‌ها با پرکردن فرم عضویت به این محفل بپیوندند. همچنین مخاطبان می‌توانند با پرکردن فرم آن‌لاین در سایت انجمن و یا ارسال عکس و مشخصات کامل خود به ایمیل روابط عمومی به آدرس iycs.pr2016@gmail.com نسبت به درخواست کارت عضویت خود اقدام نمایند.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *