جستجو

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از نفرات برتر جشنواره فیلم‌های کوتاه ایرانی، «Big Bang» که در آتن برگزارشد، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان با جمعی از سازندگان آثار حاضر در جشنواره «Big Bang» یونان دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرعامل انجمن در ابتدای این دیدار که دوشنبه ۲۸ خردادماه درستادمرکزی انجمن برگزار شد، روند کلی جشنواره فیلم‌های کوتاه ایرانی در یونان را مثبت ارزیابی کرد و از آثار ایرانی این رویداد تمجید کرد. سپس فیلم‌سازان حاضردر جلسه، در فضایی صمیمانه به طرح دیدگاه‌ها و مسائل حوزه فیلم کوتاه پرداختند؛ خلق ایده‌‌های جدید برای بهبود روند فیلم‌سازی در ایران و همکاری مشترک با سایر کشورها از جمله مباحث مطروحه در این دیدار بود.

آرین وزیردفتری، مصطفی امامی، پرستو کارگر، امید عبدالهی، پرویز رستمی، مونا شاهی، طوفان نهان‌قدرتی، بهزاد آزادی، نسیم کیانی، امین قوامی، آرمان فیاض، سعید نجاتی، عماد خدابخش و صلاح ساعدپناه از جمله فیلم‌سازان حاضر در این نشست بودند.

در پایان این برنامه، با اهداء لوح تقدیر از نفرات برگزیده این فستیوال قدردانی به عمل آمد.

گفتنی‌است، در جشنواره فیلم‎های کوتاه ایرانی «Big Bang» که از ۱ تا ۳ ژوئن در آتن برگزار شد، ۱۱ فیلم از میان ۳۴ فیلم ایرانی به نمایش درآمده، در بخش‌های مختلف برگزیده شدند؛ قرار است این ۱۱ فیلم برگزیده در ۷۰ سینمای کشور یونان به روی پرده بروند.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *