جستجو
معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کرد:

زمان برگزاری شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس، به دلیل همزمانی با سفر استانی ریاست جمهوری به استان بوشهر، به تعویق افتاد.

 

به‌ گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، زمان برگزاری شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس به علت همزمانی جشنواره با سفر استانی ریاست جمهوری به استان بوشهر و با درخواست استان تغییر کرد و طبق اعلام ستاد اجرایی جشنواره، جشنواره منطقه‌ای بوشهر بهار سال آینده و پس از پایان ماه رمضان به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر بوشهر در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس، قرار بود به مدت ۴ روز از تاریخ 9 تا 12 اسفند 1401 در استان بوشهر برگزار شود، که زمان دقیق برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یاسوج، شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج- دنا را بعد از این جشنواره منطقه‌ای، در سال 1402 برگزار می‌کند.

در این دوره از جشنواره‌های منطقه‌ای، توجه ویژه‌ای به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک شده است و هنرمندان در بخش‌های فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی و همچنین عکس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لازم به ذکر است، شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد- ایساتیس، سه شنبه 4 بهمن‌ماه تا جمعه 7 بهمن‌ماه 1401 به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یزد برگزار شد.

این دوره از جشنواره‌های منطقه‌ای پس از سه سال تاخیر در برگزاری جشنواره‌ها، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برای تقویت سینمای شهرستان‌ها و تقویت زیر ساخت‌های موجود و توسعه تولید فیلم کوتاه با کیفیت در استان‌ها برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *