جستجو

تصویربرداری فیلم کوتاه «مهمان ناخوانده» به کارگردانی مرضیه فخار و تهیه‌کنندگی مسلم سالاری پس از چهار جلسه ضبط به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط‌ عمومی پروژه، ضبط فیلم کوتاه «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی مرضیه فخار که مدتی پیش در تهران کلید خورده بود، پس از چهار جلسه تصویربرداری به کار خود پایان داد.

در خلاصه‌ داستان این فیلم آمده است: «زن و شوهر ثروتمندی تصمیم دارند تولد دختر کوچک‌شان را جشن بگیرند. پدر خانواده، دختر را از خانه بیرون می‌برد تا مادر، برادر و دوستانش خانه را برای جشن آماده کنند. زمانی که ظاهرا همه‌چیز آماده است و همگی در خاموشی منتظر ورود پدر و دختر هستند، همگی با ورود غریبه‌ای به خانه غافلگیر می‌شوند!»

فیلم «مهمان ناخوانده» در مدت‌ زمان ۳۰ دقیقه به نقد سیستم سرمایه‌داری و بورژوایی می‌پردازد و تفکر استعماری و استثماری و قدرت پول و سرمایه را به نمایش می‌گذارد.

محمد خاتون‌آباد، جلیل صمدیان، فاطمه فرزین، فوژان حمیدپور، عطیه شاهب، سوگند سیدیوسف، اندیا رضایی، امیر عینی، سام عرب یارمحمدی، آوش محمددوست و آیلین ایمانی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل فیلم «مهمان ناخوانده» عبارتند از زهرا کاظمی: دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، فرزانه محبوبی: منشی صحنه، صالح رضازاده: تصویربردار، امید حجار: دستیار تصویر، امیرعلی شهلایی: صدابردار، سارا گودرزی: دستیار صدا، مائده اسکندری: گریمور، ستاره قراگوزلو: طراح صحنه و لباس، فاطمه محمدی: دستیار صحنه، مهرداد کرمی: مدیر تولید، امید غفوری: مدیر تدارکات، محسن گودرزی: دستیار تدارکات، محمدنجف شهرستانکی: تدوین، اصلاح نور و رنگ، صداگذاری، احمدرضا حجارزاده: روابط‌ عمومی و مشاور رسانه.

مرضیه فخار از سال ۸۶ در رادیو، تلویزیون و سینما به عنوان نویسنده، گوینده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز فعالیت داشته و پس از چند سال تدریس در حوزه فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی، ساخت چند فیلم کوتاه از جمله فیلم «تی‌تی»، اکنون تازه‌ترین فیلمش را با عنوان «مهمان ناخوانده» ساخته است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *