جستجو

فیلم کوتاه «تشنه» محصول انجمن سینمای جوانان گناباد در جشنواره بین‌المللی فیلم  ‌ Dadasaheb phalk  هند به نمایش در خواهد آمد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه«تشنه» ساخته  هادی حیدری‌نیا در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  ‌ Dadasaheb phalkهند به روی پرده خواهد رفت.

 

«تشنه»  روایتگر داستان  نوجوانی است که همراه پدرش در داخل قنات مشغول به کار است که سقف قنات ریزش کرده و پدرش زیر آوار گرفتار می‌شود، پسر تلاش می‌کند پدرش را نجات دهد…

 

سایر عوامل  تولید این فیلم کوتاه عبارتند از : نویسنده:  محمد برادران، تصویربردار امیررضا صباغیان، تدوین‌گر و صداگذار: علی اکبر اسماعیلی، صدابردار:  بهزاد برادران و  تهیه کننده انجمن سینمای جوانان ایران ـ دفتر گناباد

 

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم   ‌ Dadasaheb phalkهند ، با موضوع خلاقیت و تلاش برای کمک به مردم در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) در بمبئی برگزار خواهد شد.

 

 

گفتنی است فیلم کوتاه «تشنه» در سال ۹۳ در جشنواره ملی جلوه‌های آب اصفهان نیز موفق به کسب عنوان بهترین فیلمنامه و در سال ۹۶ نیز به عنوان فیلم برگزیده بخش محیط‌زیست و بحران آب در نهمین جشنواره فیلم و عکس خراسان رضوی موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی شده است.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *