جستجو

روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نشست رسانه‌ای این رویداد را با پاسخگویی به همه سوالات، پیشنهادات و انتقادات اهالی رسانه در قالب فیلم‌های کوتاه خبری تهیه، تدوین و منتشر می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست رسانه‌ای این رویداد سینمایی در قالب فیلم‌های کوتاه چند دقیقه‌ای با حضور سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و پاسخگویی به سوالات ارسال شده توسط نمایندگان رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب تهیه و تدوین و منتشر می‌شود.

این اقدام تمهیدی است که به منظور احترام به سیاست‌های کلان مقابله با کرونا حفظ سلامت اهالی رسانه و دست‌اندرکاران جشنواره در شرایط بحرانی و اوج گیری شیوع ویروس کرونا اندیشیده شده است.

بدین ترتیب از نمایندگان خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، رسانه‌های شنیداری و دیداری دعوت می‌شود تا سوالات خود را(حداکثر تا سقف 5 سوال) تا روز جمعه 25 مهر ماه به شماره 09399343902 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنند. این سوالات می‌توانند در قالب ویدئوهایی افقی با حضور نماینده رسانه و طرح پرسش‌ها توسط خودشان یا طرح سوالات در قالب فایل صوتی و ارسال آن به شماره تماس درج شده باشد.

زمان انتشار فایل‌های ویدئویی نشست رسانه‌ای جشنواره نیز که از طریق فضاهای مجازی پخش می‌شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سید صادق موسوی 7 تا 13 آبان 99 برگزار می‌شود. نشانی سایت جشنواره www.iycs.ir  است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *