جستجو

 

کارگردان فیلم کوتاه «حیوان» معتقد است: جشنواره فیلم فجر به معنای واقعی ویترین ومهم‌ترین رویداد سینمای ایران است.

بهمن ارگ در گفت‌وگو با روابط عمومی انجمن سینمای جونان ایران گفت: در جشنواره فیلم فجر با توجه به اینکه ویترین کل سینمای ایران است باید سینمای کوتاه هم بخش مختص به خود را داشته باشد و نباید تغییرمدیریت جشنواره و نگاه سلیقه‌ای حضور سینمای کوتاه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 وی که با فیلم «حیوان» یکی از چهار نماینده فیلم کوتاه ایران درسی و ششمین جشنواره فیلم فجر است، افزود: جشنواره فیلم فجر بستری مناسب است که آثار فیلم‌سازان کوتاه توسط فیلم‌سازان و افراد حرفه‌ای‌تری که در حوزه سینما فعالیت دارند، دیده شود.

برنده جایزه بزرگ سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ادامه داد: در کنار جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که به واقع یکی از  پرشورترین جشنواره های فیلم کوتاه دنیاست باید جشنواره فیلم فجر هم نگاهی ویژه به سینمای کوتاه داشته باشد؛ باید پذیرفت که فیلم‌سازان کوتاه آینده سینمای کشور هستند و این ادعا در عمل هم ثابت شده است.

وی با اشاره به فرصت مناسبی که جشنواره فیلم فجر در اختیار جوانان  فیلم‌ساز کوتاه می‌گذارد، افزود : جشنواره باید ساختار مستحکمی برای حضور سینمای کوتاه در جشنواره تعبیه کند تا سینمای کوتاه درسایه و حاشیه نباشد؛ در همین راستا از رسانه‌ها و خبرنگاران و منتقدین هم تقاضا می‌کنم که فیلم‌های ما را ببینند و درباره آن مطلب و نقد بنویسند، چراکه سینمای کوتاه نیازمند توجه آن‌هاست.

ارگ در پایان افزود: علی‌رغم زمان و مکان نامناسب، از جشنواره  ودبیر آن به خاطر بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه به جشنواره فیلم فجر ممنونیم.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *