جستجو

نخستین جشنواره برگزیدگان فیلم کوتاه البرز با معرفی برگزیدگان خود به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین جشنواره برگزیدگان فیلم کوتاه البرز (مهرسینمای ایران)، دوشنبه 15 اسفندماه ساعت 18 الی 20 در پردیس سینمایی اکومال کرج برگزار شد.

در اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از مسولان استانی و فیلم‌سازان شرکت کننده در جشنواره برگزار شد، فیلم کوتاه «مارجین» به کارگردانی علی اقتصادلو لوح تقدیر هیات داوران و فیلم «زندگی لزج» به کارگردانی  محسن مهری لوح تقدیر بهترین کارگردانی بخش تجربی را دریافت کرد.

در بخش مستند نیز لوح تقدیر هیات داوران به فیلم مستند «هفت آینه، هفت روز» به کارگردانی حسین زینال‌پور اهدا شد و جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند بطور مشترک به دو فیلم مستند «سمینه» به کارگردانی محسن شکری و فیلم «آلاگل» به کارگردانی حنا حناچی اعطا گردید که در ادامه از دو شخصیت این دو مستند کوتاه، یعنی سمینه غرقی و زهرا شیرازی به دلیل روحیه امید بخشی و کارافرینی تجلیل شد.

همچنین جایزه بهترین فیلم مستند به همراه جایزه نقدی به مستند کوتاه «آخرین موتاب» به کارگردانی امیرمحمد خوارزمی داده شد.

در بخش داستانی نیز لوح تقدیر هیات داوران به فیلم کوتاه «طعم توت» به کارگردانی احمد سیدکشمیری و بهترین کارگردانی داستانی نیز به فیلم کوتاه «صحنه» به کارگردانی امیر مهندسیان تعلق گرفت.

در بخش بهترین فیلم کوتاه داستانی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به فیلم کوتاه «جایی در میان گاوها» به کارگردانی محمدعلی حسینی و حسین فلاح‌آبادی رسید و لوح تقدیر ویژه هیات داوران به همراه جایزه نقدی نیز به فیلم «تاسوکی» به کارگردانی پوریا پیشوایی اعطا گردید.

نخستین جشنواره برگزیدگان فیلم کوتاه البرز با مشارکت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان البرز در پردیس سینمایی اکومال با برگزاری نشست آموزش ایماژ در سینما با حضور محمد ناصری و نمایش فیلمهای منتخب در بخش داستانی، مستند و تجربی برگزار شد.

محمدحسین عابدی دبیر اجرایی جشنواره و مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز، علی شهبازی رییس انجمن سینماگران استان البرز و مصطفی عبادی رییس انجمن سینمای مستند و تجربی استان البرز داوران این جشنواره سینمایی بودند.

 

 

                                                                              

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *