جستجو

بزرگترین گردهمایی عکاسان همدان با هدف  گرامی‌داشت روز جهانی عکاس، معرفی و پاسداشت روز همدان در قالب  برنامه‌های دبیرخانه «همدان مرکز جهانی طب سینایی » با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری همدان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این رویداد با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل مرکز اسناد ملی غرب کشور در همدان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، دبیر اجلاس همدان مرکز جهانی طب سینایی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان ، مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان ، معاون انجمن سینمای جوانان استان،  معاون سازمان ورزش جوانان استان همدان و با مشارکت و همراهی بیش از ۴۰۰ عکاس، روز جهانی عکاس و روز همدان را در آرامگاه بوعلی سینا، گنبد علویان و آرامگاه باباطاهر برگزار شد .

 

حمیدرضا حاجی بابایی در گردهمایی عکاسان همدان ضمن تبریک روز عکاس و روز همدان گفت: هیچ تعریفی بالاتر از نشان دادن جلوه های گوناگون همدان آن هم از نگاه دوربین، تصویر و تمام امکاناتی که بتواند این کار را به نحو احسن انجام دهد، نیست.

 

در ادامه مسعود ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بالای هنری در همدان وجود دارد اظهار کرد ما در حد بضاعت خود در این راه تلاش خواهیم کرد و حمایت می‌کنیم.

 

همچنین ، وحید به خوش معاون انجمن سینمای جوانان همدان در این گردهمایی تاکید کرد: شهرداری همدان در حوزه فرهنگ سهم به‌سزایی دارد و در این مسیر ورود شایسته‌ای داشته است و امید داریم با حمایت از هنرمندان و مشارکت ایشان بتوانیم همدان را به نحو شایسته‌ای به جهانیان معرفی کنیم و در این راستا گردهمایی بزرگ عکاسان همدان انجام شد .

 

معاون انجمن سینمای جوانان استان همدان  از گردهمایی عکاسان در  روز جهانی عکاس  به عنوان نخستین ویژه برنامه روز همدان یاد کرد و افزود:  برنامه‌های روز همدان رسما از یکم شهریورماه برگزار خواهد شد و همدان در این هفته میزبان ۳ وزیر خواهد بود تا بتواند ضمن معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی شهر همدان روز یکم شهریور مصادف با روز پزشک را به نام روز همدان در تقویم ثبت و گرامی داشته شود .

 

به خوش در ادامه تاکید کرد: مطالبه هنرمندان عکاس نامگذاری یکی از معابر و همچنین ساخت و نصب المانی با عنوان عکاسی در سطح شهر همدان است.

در پایان شهردار همدان ضمن تبریک روز عکاس، از برگزاری برنامه‌ای در دبیرخانه طب سینایی خبر داد و تاکید کرد:  امید آن است روز همدان به واسطه ابن‌سینا که میراثی ماندگار و بی‌نظیر است، به جهانیان معرفی شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *