جستجو

کارگاه سه روزه عکاسی طبیعت با شرکت ۱۳۰ هنرجو در مهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رحیم بایزیدی با اعلام این خبرافزود: هدف از این دوره، آشنایی با سبک و ژانرهای عکاسی، آشنایی با اصول اولیه عکاسی طبیعت، درک و بیان بصری و زیباشناسی در عکاسی طبیعت و بررسی آثار موفق عکاسی از لحاظ تکنیکی بوده است.
رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار کرد: عناصر سازنده یک تصویر، عکس لحظه‌ای، کادربندی، نور، رنگ و ترکیب‌‌بندی و نقطه دید از جمله دیگر موضوعات کارگاه عکاسی بود.
وی اضافه کرد: عکاسی طبیعت شامل عکس‌‌برداری از کوه، بیابان، باغ، درختان، آسمان، دریا، تصاویری از حیوانات و در برخی موارد مجموعه شهرها، روستاها و حتی کودکان می‌‌شود.
وی با اشاره به مزیت‌‌های عکاسی از طبیعت گفت: تنوع زیاد موضوع‌‌های عکس‌‌برداری، استفاده از وسایل و امکانات کمتر و دارا بودن فرصت و وقت طولانی برای عکس‌‌برداری برخلاف عکاسی خبری که در یک ‌لحظه صورت می‌‌گیرد از مزیت‌‌های عکاسی از طبیعت است.
وی همچنین با اشاره به اینکه امسال دوره‌های مشاغل تک‌درس، دوره عکاسی و فیلم‌سازی برگزار شده بیان کرد:  این دومین کارگاه  عکاسی در سال‌جاری است و این کارگاه با حضور آقای چیا حسن‌خالی و شهروز صفری از عکاسان این شهرستان برگزار شد.

کارگاه عکاسی طبیعت با شرکت ۱۳۰ نفر از عکاسان علاقه‌مند به طبیعت از شهرستان مهاباد و برخی از شهرستان‌های مجاور از دوم تا چهارم اسفندماه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در سالن آمفی‌تئاتر این اداره برگزار شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *