جستجو

کارگاه تخصصی عکاسی جنوب استان آذربایجان‌غربی در مهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اعلام این خبر افزود: این کارگاه باهدف به کارگیری دانش و داده‌های عکاسی جهت خلق عکس‌های پویا و تاثیرگذار با حضور بیش از ۱۵۰ نفر ازعلاقه‌مندان شهرهای جنوب استان در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار شد.

رحیم بایزیدی ادامه داد: این کارگاه دو روزه با حضور«بهروز اسراری» از مدرسان باسابقه استان در حوزه عکس و تصویربرداری برگزار و به مدت ۲۰ساعت به طول انجامید و در پایان به فارغ التحصیلان گواهی شرکت اعطاء شد.

وی افزود: اداره فرهنگ وارشاداسلامی مهاباد و کانون تبلیغاتی‌‌‌دوراندیش این شهرستان از حامیان برگزاری این کارگاه بودند و علاقه‌مندان از شهرهای بوکان، پیرانشهر، نقده، میاندواب و همچنین هنرجویانی از استان کردستان و مریوان نیز در آن حضور داشتند.

بایزیدی ادامه داد: جهت تشویق و ترغیب هنرجویان، عکس‌های گرفته شده توسط  کارآموزان  در معرض داوری قرار می‌گیرد و طی مراسمی به سه نفراز برگزیدگان لوح تقدیر و تندیس و جایزه نقدی اعطاء خواهد شد. 

قبل از شروع کارگاه رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان مهاباد گفت: وجود چنین کارگاه‌هایی از دغدغه‌های علاقه‌مندان در این شهرستان است که با همت انجمن سینمای جوانان مهاباد و در راستای بهره‌برداری از هنرعکاسی این قدم برداشته شد.

مرادی افزود: هنر در ذات هر فرد چه بسا به صورت مکتوب یا تصویری وجود دارد و برای شناسایی استعدادهای جوان باید انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان این وطیفه را بر دوش بکشند و برای کشف استعدادها اقدام کنند.

 

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *