جستجو

پانزدهمین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان لاهیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  پانزدهمین برنامه پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان لاهیجان چهارشنبه دوازدهم دی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه پاتوق، فیلم‌های کوتاه «مسکوت» ساخته  محمد ثریا، «ناگهان»  به کارگردانی  حمید نجفی‌راد، «باگ» ساخته  کیوان محسنی و «انیمیشن خبری»  به کارگرانی  دوناتو سانسونه محصول کشور فرانسه به نمایش در آمدند.

در ادامه این جلسه این برنامه که به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  لاهیجان برگزار شد،  فیلم‌ها   به نمایش درآمد توسط  ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوانان لاهیجان (مسئول برگزاری برنامه) و حضار مورد نقد و بررسی قرار گرفت.  

در پایان مطابق رای گیری صورت گرفته  از میان فیلم‌های  پاتوق از طرف حاضران در این جلسه به ترتیب  فیلم‌های کوتاه «انیمیشن خبری» ساخته  دوناتو سانسونه، « ناگهان»  به کارگردانی حمید نجفی‌راد، «باگ» ساخته   کیوان محسنی، به عنوان سه فیلم اول تا سوم بهترین فیلم انتخابی  این برنامه اعلام شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *