جستجو

سومین پاتوق انجمن سینمای جوانان مشهد در cip پردیس سینمایی ویلاژتوریست برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین جلسه از فصل دوم پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد تحت عنوان «برداشت آینده» با نمایش فیلم‌های کوتاه‌ «خودم را میکشم و تو مقصری» ساخته علی‌اکبر محمدخانی، «چهار نفره» به کارگردانی سهند کبیری، «۲۰۲۰»ساخته مهدی باقری‌آزاد، «اینسان» به کارگردانی مهدی آقاجانی، «میزبان» ساخته امید عبدالهی و «نگهبان جزر و مد» ساخته الکس دانکن در پردیس سینمایی ویلاژتوریست این شهر برگزار شد.

همچنین در این جلسه فیلم‌های «زغال بادام» به کارگردانی محسن رضایی‌مکی، «نرگس» به کارگردانی معصومه عسکری، «فقط چند ثانیه» و «رسول» به کارگردانی امیر پارسیان مهر (پایینی) ، از هنرجویان سال‌های نه چندان دور انجمن سینمای جوانان مشهد نیز به نمایش درآمد.

گفتنی است پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد با نمایش برترین فیلم‌های کوتاه ایران و جهان، چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن cip پردیس سینمایی ویلاژتوریست برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان رایگان است.

 

بازتاب پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد در رسانه ملی 

پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد تحت عنوان «برداشت آینده» در بخش فرهنگ و هنر، برنامه صبح خراسانی از شبکه استانی خراسان رضوی پایتخت معنوی ایران مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش فرهنگ و هنر برنامه صبح خراسانی که از شبکه استانی خراسان رضوی پایتخت معنوی ایران یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ الی ۹ صبح پخش می‌شود، گزارشی از نحوه برگزاری پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران_دفتر مشهد تحت عنوان «برداشت آینده» پخش شد.

در این برنامه مجری با اشاره به اینکه یک اتفاق فرهنگی و هنری در شهر مشهد تحت عنوان «برداشت آینده» در حال برگزاری است، عموم علاقه‌مندان به عرصه فیلم کوتاه را به تماشای این برنامه دعوت نمود و یک گزارش تصویری از نحوه برگزاری این پاتوق پخش شد.

همچنین مصاحبه‌ای از چند  هنرجوی دوره فیلم‌سازی که فیلم‌های‌شان در حاشیه این پاتوق اکران شده بود، به نمایش درآمد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *