جستجو

 

انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان را برگزار می‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست سالانه فیلم‌سازان و عکاسان شرق گیلان تعداد چهل و سه فیلم از سی فیلم‌ساز فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان و فیلم‌سازان فعال شرق گیلانی به مدت دو روز ( یکشنبه هجدهم اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر و چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت در نوبت عصر ) در معرض دید علاقمندان به سینما و هنرمندان این عرصه قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های کوتاه تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان و فیلمسازان فعال شرق گیلان مربوط به دو سال اخیر است که در دو بخش : ( سینما کرونا ) و ( برگ سبز ) به نمایش در خواهد آمد.

در بخش عکس تعداد هفتاد عکس از پانزده عکاس شرق گیلان در روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه به نمایش گذاشته خواهد شد.

دو کارگاه تخصصی درباره فیلم‌سازی و عکاسی بصورت رایگان در طول برگزاری هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان برگزار خواهد شد ‌:

? کارگاه تخصصی عکاسی با عنوان ” ترکیب‌بندی در عکاسی ” توسط هوتن باباپور (عکاس فعال مستند و مدرس لاهیجانی ) دوشنبه نوزدهم اردیبهشت از ساعت چهار الی هفت عصر ( همراه با نمایش عکس‌های پانزده عکاس فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان )

? کارگاه تخصصی فیلم‌سازی با عنوان ” فیلم‌های بدی که ساخته‌ایم : مهندسی معکوس کارگردانی ” توسط سعید نجاتی ( فیلم‌ساز و مدرس فیلم کوتاه و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر ) سه‌شنبه بیستم اردیبهشت در دو نوبت صبح (ده تا یک ظهر ) و عصر ( سه تا پنج عصر )

اکران منتخبی از فیلم های کوتاه برگزیده سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بخش دیگری از برنامه های هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان است که روز سه شنبه بیستم اردیبهشت از ساعت شش الی هشت عصر در معرض دید فیلم‌‌سازان ، هنرمندان و علاقه‌مندان به سینما در شرق گیلان قرار خواهد گرفت.

برگزاری نمایشگاه و فروش کتب سینمایی از دیگر برنامه های هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان است.

حضور تمامی علاقمندان به سینما و فیلم کوتاه و عکس در برنامه های هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان آزاد است.

هشتمین هفته فیلم و عکس لاهیجان به همت انجمن سینمای جوان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از هجدهم الی بیست و یکم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *