جستجو

نشست هم‌اندیشی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با رییس انجمن سینمای جوانان و یکی از سینماگران این انجمن با محوریت تولید فیلم کوتاه با موضوع محیط زیست برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست هم‌اندیشی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با رییس انجمن سینمای جوانان و یکی از سینماگران این انجمن با محوریت تولید فیلم کوتاه با موضوع محیط زیست برگزار شد.
فرهاد قلی نژاد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این نشست گفت: اهمیت توجه به آموزش ها و گسترش مفاهیم زیست محیطی از طریق رسانه های مختلف مانند سینما در سالهای اخبر در سازمان حفاظت محیط زیست برجسته شده و به آن توجه شده است. ازهمین رو کارکرد آموزشی و رسانه ای برای ترویج مفاهیم زیست محیطی در قالب سینما مورد توجه قرار گرفته و ازهمین رو در تلاش جهت برقراری ارتباط با نهادهای هنری در سطح استان هستیم.
قلی نژاد همچنین افزود: به واسطه همکاری در تولید یک فیلم کوتاه ، قصد داریم تا همکاری خود را با انجمن سینمای جوان استان بوشهر گسترش دهیم و به واسطه همین ارتباط، پیشنهاد می دهم تفاهمنامه همکاری بین این اداره کل و انجمن سینمای جوان استان بوشهر منعقد گردد تا امکان همکاری تسهیل گردد.
عبدالرحمن برزگر؛ رییس انجمن سینمای جوان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: بی شک توجه ظرفیت های هنری و سینمایی در انتقال مفاهیم زیست محیطی، تاثیرگذاری این مفاهیم را در سطح شهروندان بسیار زیاد می کند. ازهمین  رو  این امکان وجود دارد که اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از ظرفیت های حرفه ایی در ساخت فیلم یا پادکست انجمن بهره ببرد. همچنین با انعقاد تفاهمنامه با محیط زیست استان، به راحتی می توان همکاری های آینده را نظم و انسجام بخشید.
در این نشست هم اندیشی همچنین حاج غلامرضا فقیه؛ معاون محیط طبیعی استان، عبدالرحمان مرادزاده؛ حراست محیط زیست، سیداحسان موسوی؛ فرمانده یگان ، خسرو درویشی؛ رییس اداره نظارت بر حیات وحش، حیدر فقیه؛ رییس اداره آموزش و پژوهش ، اسماعیل حسام مقدم؛ روابط عمومی اداره کل و محسن نساوند؛ فیلمساز به ارائه نظرات خود پرداختند.
شایان ذکر است که در پایان نشست، از تلاشهای هنری و عکاسی محمد پاپری زارعی توسط انجمن سینمای جوان استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *