جستجو
انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار می‌کند؛

دومین کارگاه‌ یک روزه استاد محور انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی با حضور عادل تبریزی و هادی شیبانی در شهرستان تایباد برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه‌ یک روزه استاد محور انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده بود، شنبه 3 دی‌ماه 1401 با محوریت دو نشست تخصصی فیلم‌سازی «ساختار و ریتم در تدوین فیلم» و «انتقال تجربه اول» از ساعت 15 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان برگزار شد.

هادی شیبانی، کارگردان، تدوینگر و دانش‌آموخته آکادمی فیلم آسیا و انجمن سینمای جوانان ایران  که به تازگی به عنوان اولین عضو ایرانی انجمن بین‌المللی تدوینگران فیلم انتخاب شده است، به عنوان استاد نشست تخصصی فیلم‌سازی «ساختار و ریتم در تدوین فیلم» در این کارگاه‌ یک روزه استاد محور حضور داشت.

همچنین عادل تبریزی نویسنده، کارگردان و دانش‌آموخته و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان استاد نشست تخصصی «انتقال تجربه اول» همراه علاقه‌مندان به سینمای این شهرستان بود.

کارگاه‌ یک روزه استاد محور انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در هر دو نشست تخصصی خود، با نمایش فیلم کوتاه همراه بود.

انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در ادامه، کارگاه‌ یک روزه استاد محور را چهارشنبه 7 دی‌ماه 1401 با حضور هادی شیبانی و عادل تبریزی و با همان سر فصل‌های کارگاه شهرستان فریمان، از ساعت 15 در مجتمع فرهنگی و هنری مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تایباد به آدرس تایباد، خیابان امام خمینی، کوی شهید آریامنش برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است، حضور در این کارگاه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

 

علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *