جستجو

دومین روز از هفتمین دوره دانش‌افزایی مربیان، با حضور محمدرضا دلپاک و عطا مجابی، به کار خود ادامه داد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز جمعه ۱۶شهریورماه دو کارگاه «نمایش فیلم‌های پایان‌دوره هنرجویان و بررسی صدابرداری و صداگذاری آن‌ها» توسط عطا مجابی و «زیبایی‌شناسی صدا در سینما» توسط محمدرضا دلپاک با حضور مربیان دفاتر انجمن برگزار شد.

در کارگاه «بررسی صدابرداری و صداگذاری فیلم‌های پایان‌دوره» با نمایش این فیلم‌ها و بررسی خطاهای مرسوم و مشابه در صدابرداری و صداگذاری آن‌ها از تمام وجوه هنری و تکنیکی ازجمله موسیقی، تقسیم باندها، طراحی صوتی و … به آسیب‌شناسی این مقوله و راه‌کارهای پیش روی مربیان دفاتر انجمن پرداخته شد.

 

همچنین در کارگاه «زیبایی‌شناسی صدا در سینما»، محمدرضا دلپاک، بافت صوتی صدای فیلم را مورد بحث قرار داد و درخصوص توصیف و طراحی صدا به‌عنوان عنصر هویت توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه از اهمیت اصلى صدا به‌عنوان ارزش افزوده فیلم سخن گفت.

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر «آگر» از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان همدان، شهرستان ملایر، با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان توسط انجمن سینمای جوانان ملایر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری ویژه شهر ملایر در حال برگزاری است.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *