جستجو

دفتر ویژه تهران انجمن سینمای جوانان ایران دوره هفت ماهه فیلم‌سازی (در سه گام) را برگزار می‌کند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ثبت نام دوره هفت ماهه فیلم‌سازی در دفتر ویژه تهران انجمن آغاز شده و تا 20 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش این دوره شامل سه گام خواهد بود؛ در گام اول دروس عکاسی، آشنایی با سینما و کارگاه تجربه اول در مدت زمان حدودا یک ماه تدریس می‌شوند؛

در گام دوم، کارگردانی، فیلم‌برداری، تدوین، کارگاه تدوین و صدا، صدا، کارگاه ایده تا فیلم‌نامه، نشست‌های فیلم کوتاه  برای مدت حدودا سه ماه کلاس‌های دوره را تشکیل می‌دهند و گام سوم شامل کارگاه فیلم داستانی، کارگاه فیلم تجربی، کارگاه فیلم مستند در مدت زمان حدودا سه ماه خواهد بود.

شایان ذکر است در پایانِ دوره، هنرجویان می‌بایست یک فیلم کوتاه داستانی با مدت زمان ۳ الی ۱۵ دقیقه تولید کنند و درصورت رعایت استانداردهای لازم در این فیلم، و کسب نمرات قبولی از سایر دروس، گواهینامه فیلم‌سازی به ایشان ارائه می‌شود.

کلاس‌های این دوره در دو نوبت صبح و عصر (صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹) و سه روز در هفته هرجلسه به مدت 4 ساعت برگزار می‌شوند و  طول دوره با توجه به تعطیلات موجود در تقویم سالانه، حدود ۸ الی ۹ ماه به‌طول خواهد انجامید.

گفتنی است با توجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا حتما بخشی از دوره به صورت آنلاین و بخشی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. پلتفرم برگزاری کلاس‌های آنلاین توسط مجموعه سینمای جوانان متعاقبا تعیین خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌بایست از طریق لینک  https://b2n.ir/amoozeshfilmsazii  فایل درخواست ثبت‌نام را دانلود و پس از تکمیل مشخصات، آن را از طریق ایمیل به دفتر سینمای جوانان تهران ارسال فرمایند (آدرس ایمیل و توضیحات تکمیلی در فایل مذکور وجود دارد).
پس از ثبت‌نام اولیه، با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد و زمانی برای مصاحبه به ایشان اعلام می شود. در طول فرآیند مصاحبه روزهای برگزاری کلاس نیز به اطلاع هنرجویان خواهد رسید. پس از فرایند مصاحبه، لیست نهایی پذیرفته‌شدگان اعلام و دوره در زمان اعلام شده آغاز خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام ۲۰ آبان ۱۴۰۰ و شهریه این دوره ۵ میلیون تومان است.

نکات قابل توجه:
*ارائه کارت تزریق واکسن هنگام مصاحبه الزامی است.
*این دوره برای علاقمندانی طراحی شده که تمایل دارند از ابتدا آموزش فیلم‌سازی را فرا گیرند و مناسب افرادی که به صورت حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای توانایی و دانش فیلم‌سازی را دارند نیست.

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت وجود هرگونه سوال روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با شماره تماس‌های دفتر ویژه تهران تماس گرفته و یا به آدرس خیابان استاد نجات‌الهی جنوبی، جنب پارک ورشو، کوچه ششم، پلاک یازده مراجعه فرمایند.

شماره‌های تماس:

02188892943
02188802877

 

لینک دانلود مستقیم فرم ثبت نام

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *