جستجو

نخستین جشنواره فیلمنامه‌نویسی با عنوان «نشاط و مهربانی»  توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و انجمن سینمای جوانان این استان برگزار می‌شود .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در این خصوص گفت : این جشنواره با هدف ترویج مهربانی و نشاط از طریق خلاقیت های جوان برگزار می‌شود و در قالب  فیلمنامه‌های یک تا سه دقیقه ای با موضوعات نشاط اجتماعی‌، امید، عشق، زندگی، گفتگو، مهربانی، روابط اجتماعی سالم، خانواده ایرانی – اسلامی، روش های تعامل اجتماعی، اهمیت ورزش و تفریحات سالم و …  را می‌پذیرد.

موسوی ضمن دعوت از کلیه فیلمسازان، فیلمنامه نویسان و اهالی ادب و قلم برای شرکت در این جشنواره و همیاری در ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه افزود که پس از بررسی آثار توسط هیئت انتخاب و داوری، به سه اثر برگزیده دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا و از ده اثر برتر نیز جهت تولید حمایت خواهد شد .

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل آخرین مهلت دریافت آثار را ۲۵ فروردین ماه اعلام کرد و از عموم علاقه‌مندان خواست تا آثار خود را به انجمن سینمای جوانان استان اردبیل واقع در اردبیل، چهارراه باغمیشه ، روبروی مسجد باغمیشه تحویل دهند یا به آدرس Ardebil.iycs@gmail.com  ارسال نمایند .      

وی در پایان افزود که از آثار تولید شده جهت بهره برداری و فرهنگ سازی در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی استفاده خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که به دنبال این جشنواره، جشنواره فیلم با حضور ده اثر برتر تولید شده به همراه دهها اثر از فیلمسازان استان برگزار گردد .

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *