جستجو

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که اختتامیه‌ای، متفاوت در انتظار آن است.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اجرای محمد سلوکی به عنوان مجری برنامه، برگزار خواهد شد.
همچنین در این اختتامیه ۵ قطعه از ارکستر سمفونیک به رهبری منوچهر صهبایی برای حاضران در این مراسم اجرا خواهد شد.
در ادامه این برنامه و با حضور چهره‌های شاخص و مسئولان بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی، نفرات برتر در بخش مسابقه ملی و بین الملل به عنوان اصلی‌ترین بخش رقابتی اعلام خواهند شد.
همچنین برگزیدگان دیگر بخش‌های این جشنواره شامل هنر و تجربه و یونیسف نیز در این جشنواره اعلام و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
بنا به گفته مسئولان یونیسف در این اختتامیه به یکی از آثار که در بخش رقابتی حضور داشته و در ارتباط با حقوق کودکان ساخته شده، جایزه ویژه این سازمان بین‌المللی تعلق خواهد گرفت.
در قسمتی از این اختتامیه نفرات اول بخش‌های جنبی: شامل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سینما و کتاب معرفی می‌شوند و در ادامه جایزه ویژه خانه کتاب برای آثار اقتباسی به نفر برگزیده اهداء خواهد شد.
همچنین در این اختتامیه داوران، مهمانان بخش بین‌الملل و چهره‌های شاخص عرصه سینما، ادبیات و سایر هنرها حضور خواهند داشت.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف، سه شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۸ در برج میلاد به کار خود خاتمه خواهد داد.
همچنین برای کلیه علاقمندان به حضور در این اختتامیه، و در مسیرهای تعیین شده قبلی، وسیله نقلیه به مقصد برج میلاد برنامه ریزی شده است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *