جستجو

 

سعید عرب‌زاده، عکاس بوشهری و برنده جایزه عکاس سال فوکوس با کسب عنوان بهترین عکاس سال کلوپ فوکوس به عنوان داور پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در کنار داوران مطرح و بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عرب‌زاده در مراسم اهدای جوایز دومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام طی سخنانی گفت: دریافت جایزه از رئیس فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی لذتی شیرین و ارزشمند دارد که  شاید دیگر این حس تکرار نشود و من خوشحالم که به عنوان یک بوشهری این جایزه را کسب کردم.

این عکاس بوشهری در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های علی سامعی نماینده فدراسیون بین المللی هنر عکاسی(فیاپ) در ایران و مدیر کلوپ عکس فوکوس و تیم اجرایی اظهار داشت: البته هیچ لذتی بالاتر از این نیست که بعد از مدتها دوستانم را دوباره از نزدیک دیدم و شاهد موفقیت‌هایشان بودم.

وی همچنین با اشاره به این جایزه تشریح کرد: جایزه عکاس سال فوکوس، جایزه ای است که در پایان هر سال میلادی به شرکت کننده‌ای تعلق می‌گیرد که بیشترین پذیرش و جایزه را در جشنواره های بین‌المللی کسب کرده باشد.

عرب‌زاده ادامه داد: برنده این جایزه در صورتی‌که سایر شرایط فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی برای داوری را داشته باشد، به عضویت هیئت داوران دوره بعد جشنواره بین‌المللی عکس خیام در خواهد آمد.

در این مراسم وحید بابایی از کرمانشاه به عنوان  عکاس سال ۲۰۱۴ هم جایزه خود را دریافت کرد.

بابایی علت دریافت این جایزه را بیشترین حضور و کسب جوایز در جشنواره های بین‌المللی در سال ۲۰۱۶ میلادی عنوان کرد و بیان داشت: این عنوان از سوی نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در ایران (کلوپ عکس فوکوس) داده شده ومن مفتخرم که این جایزه را از دست ریکاردو بوسی رئیس ایتالیایی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی دریافت کردم.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *