جستجو

در بیست ویکمین پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، دوشنبه ۲۰ دی ماه علاقه‌مندان به تماشای ۴ فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه از کشور استرالیا می‌نشینند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های «اشیاء گمشده»؛ حامد نجابت، «یک روز بعد»؛ احسان همتی، «مامان فریده و باباحسین»؛ شیرین قره‌داغی، «حساسیت فصلی»؛ سعید وکیلی و «یافته شده »؛ آرمین میلادی فیلم‌های منتخب پاتوق بیست ویکم  هستند که دوشنبه ۲۰ دی ماه در سالن شماره سه پردیس چارسو نمایش داده خواهند شد.

«اشیاء گمشده» ساخته حامد نجابت با فیلمنامه‌ای از خود اوست که به مدت ۱۶ دقیقه  تولید شده است. این فیلم  داستان پدری است که تبلت  پسرش را برداشته و به سفر رفته و پسرش از این موضوع عصبانی است.

%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%a7-%da%af%d9%85%d8%b4%d8%af%d9%87

احسان همتی «یک روز بعد» را براساس فیلمنامه‌ای از نیما رحیم‌پور و کیوان تقیه  و به تهیه‌کنندگی طیبه فلکیان، به مدت ۲۰ دقیقه ساخته است. این فیلم روایتگر قصه فرهاد است که پس از بازگشتن از ماموریت چندین ماهه خود متوجه می شود که دوست صمیمی‌اش فوت کرده و در وصیت‌نامه  تمام اموالش را به دختر او بخشیده است و در ادامه درگیر اتفاقاتی جدید می‌شود.

%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%a8%d8%b9%d8%af

«مامان فریده و باباحسین» ساخته شیرین قره‌داغی است  که به مدت ۶ دقیقه تولید شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «من هرفیلـمی می سازم به واقعیت تبدیل می شه! اینو از همون فیلم اولم فهمیدم. فیلم در مورد مامان فریده و باباحسین خودم بود.»

%d9%85%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-1

«حساسیت فصلی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید وکیلی است و به مدت ۲۲ دقیقه  تولید شده است. در خلاصه این فیلم آمده است: « پدر مانا در مجتمع مسکونی ناپدید شده؛بی مقدمه و بی دلیل.»

%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b5%d9%84%db%8c

«یافته شده » فیلم منتخب خارجی این هفته پاتوق فیلم کوتاه است. این فیلم ۶ دقیقه‌ و ۳۰ ثانیه ای به نویسندگی و کارگردانی آرمین میلادی در کشور استرالیا تولید شده و نگاهی دارد به روند دوباره یافتن خویشتن در لحظات سرنوشت ساز  پایانی.

%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87

تمام تلاش و فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران و برپاکنندگان این جمع ارتقا جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلمسازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلمسازان و انجمن است که امید آن می‌رود تمامی این هدف به شکلی ایده‌آل محقق شود.

«سینما آینده» پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ الی ۲۰  در محل پردیس چارسو برگزار می‌شود و علاقه‌‎مندان می‌توانند به تماشای جدیدترین فیلم‌های کوتاه ایران و جهان بنشینند.

 

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *