جستجو

پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در اسفند ۹۹ با برگزاری ۷ جلسه رایگان آموزش فیلمسازی با حضور ۴ مدرس میزبان هنرجویان نوجوان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، حافظ آهی، نواب محمودی، حامد سلیمانزاده و فریبرز آهنین در آخرین ماه از سال جاری با نوجوانان علاقه‌مند به فیلم‌سازی در برنامه‌های آموزشی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت‌وگو خواهند کرد.

حافظ آهی در برنامه آموزش مجازی «آشنایی با سینما» ۳ اسفند، نواب محمودی در آموزش مجازی «شناخت فیلم کوتاه» ۶ اسفند، حامد سلیمانزاده در آموزش مجازی «آشنایی با ایده‌پردازی برای فیلم کوتاه» روزهای ۱۰ و ۱۳ اسفند و فریبرز آهنین در آموزش مجازی «آشنایی با فیلمنامه کوتاه» در روزهای ۱۷، ۲۰ و ۲۴ اسفند ۹۹ تجربه‌های خود را به هنرجویان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از طریق لایو اینستاگرام المپیاد با شناسه کاربری olym.film.fe@ منتقل خواهند کرد.
این مجموعه آموزشی همچنین بر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری iycs.ir@ بارگذاری خواهد شد.
بهره‌گیری از این آموزش‌ها که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، برای عموم آزاد و رایگان است و اخبار و جزئیات مربوط به این رویداد در سایت www.iycs.ir و صفحه‌های اینستاگرام نامبرده اطلاع‌رسانی می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *