جستجو

فیلم مستند داستانی برلین‌غربی به نویسندگی و کارگردانی «آذر فرامرزی»  به مرحله تدوین رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، تصویربرداری این مستند در شهر برلین آلمان  به پایان رسیده و فرامرزی تدوین آن را با همکاری «محسن عبدلی» آغاز کرده است.

سایرعوامل تولید این پروژه عبارتند از: فیلم‌برداران: Alter Muller  و آذر فرامرزی، دستیارکارگردان: سجاد زارعی، دستیار فیلم‌بردار: سینا زارعی، تدوین: محسن عبدلی، صدا بردار:: Brise Wagner،حمل و نقل: Dichter Schulz, Engel ficher, SalzMeyer  ،مدیر تولید: رضا زارعی، پوشش خبری آلمان:  Steven yates، تهیه‌کننده: آذر فرامرزی

 فرامرزی فیلم‌سازی را در انجمن سینمای جوانان ایران، دانشگاه فرهنگ وهنر و کشورهندوستان  آموخته است. او پیش از این فیلم‌های کوتاه «تنهایی» ، «لباس نارنجی» ، «تقدیر»، «ناشناس» و «هدیه»  و ۲ فیلم مستند «مقدس» و «راه برفی» را کارگردانی کرده و جوایز و تقدیرهایی را نیز از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی دریافت کرده است.

این نویسنده، کارگردان وبازیگر در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ داور جشنواره بین‌المللی فیلم در بمبی هندوستان بوده و در سال ۲۰۱۶ درجشنواره‌های فیلم سانفرانسیسکو و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا نیز داوری کرده است.

فرامرزی همچنین نویسندگی۵ فیلمنامه کوتاه، ۲فیلمنامه  سینمایی، ۲ فیلمنامه مستند و یک نمایشنامه  را در کارنامه هنری خود دارد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *