جستجو

 

محمد خزاعی طی حکمی حبیب ایل‌بیگی را به سمت معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی منصوب کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی؛ متن این حکم به این شرح است:

«برادر گرامی جناب اقای حبیب ایل‌بیگی/ با عنایت به تجارب، تخصص و تعهد به موجب این حکم به‌عنوان معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی منصوب می‌شوید.

اهمیت، پیچیدگی و لزوم تعامل و تدبیر در این معاونت و زیر مجموعه‌های حساس آن با عنایت به پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ با صنوف سینمایی و انتظارات خاص اقشار مختلف مردم، نخبگان و فرهیختگان جامعه از سینما نیازمند تدبیر، تعامل، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در امور حساس و مرتبط این معاونت است. اهم وظایف و انتظارات از حضرتعالی به شرح ذیل است:

– مدیریت موثر در تشکیل و نظارت بر حسن جریان امور در شوراهای پروانه ساخت و نمایش براساس مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه

– نظارت و مدیرت راهبردی در ادارات کل تابعه به عنوان درگاه‌های اصلی مراجعه و تعامل اهالی و فعالان سینمایی با سازمان سینمایی

– تصحیح و تدوین آیین‌نامه‌های تولید و عرضه آثار با عنایت به نیازهای روز، ضرورت ها، تکثر و تحولات حوزه تولید و عرضه فیلم ها با توجه به تنوع گونه و ساختارها

– مدیریت و نظارت بر نحوه تاسیس، فعالیت و عملکرد موسسات فیلم‌سازی و دفاتر عرضه و پخش

– تعامل و‌ همفکری با مدیران موسسات تابعه سازمان در خصوص تولید محتوا و برگزاری جشنواره‌های ملی و تخصصی

بدیهی است انتظارات واقعی مردم، نخبگان وگروه‌های مرجع در بهره‌گیری از هنر _ صنعت سینما و تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از این هنر متعالی و رهنمودهای ارزشمندشان در بیانیه گام دوم و تحولات ساختاری عرصه فرهنگ جهت نیل به سینمای مطلوب و انقلابی می بایست وجهه همت شما در این مسند خطیر و همچنین، همه همکاران در دوره جدید باشد. توفیق روز افزونتان را از خداوند سبحان خواهانم.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی»

شایان ذکر است حبیب ایل‌بیگی متولد ۱۳۴۵دانش‌آموخته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل است. قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی خرداد۱۳۹۶تا آبان۱۴۰۰، معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی اسفند ۱۳۹۸ تا آبان۱۴۰۰، مدیر سه دوره المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بهمن ۱۳۹۳تا خرداد ۱۳۹۶، رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران آذر ۱۳۹۲تا بهمن ۱۳۹۳، دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۳۹۳، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری آذر ۱۳۸۹تا آذر ۱۳۹۲ از جمله مسؤولیت‌های وی بوده است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *