جستجو

 

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از ساخت فیلم‌هایی با موضوع بررسی زندگی، آثار و جایگاه مفاخر فرهنگی، دینی  و ملی ایران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به منظور حمایت از جایگاه خاص مفاخر و بزرگان ایرانی-اسلامی این انجمن درنظر دارد ساخت فیلم‌های کوتاه مستند ۱۵ دقیقه‌ای با موضوع نکوداشت بزرگان کشور در تمامی دفاتر استانی را در دستور کار خود قرار دهد.

فرید فرخنده کیش با اشاره به منویات اخیر وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ضرورت توجه به پایگاه محکم و غنی بزرگان فرهنگی، دینی و ادبی ایران، با ابراز رضایت از این رویداد خجسته اظهار امیدواری کرد که با حمایت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، این پروژه بتواند چهره ملی و سراسری به خود بگیرد.

دبیر سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌هایی با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، منطقه آزاد قشم و همچنین شهرداری رشت، از پروژه‌هایی مانند «ساخت مستند از هفت چهره» استانی با حضور سینماگران بومی سخن گفت که حاصل آن تولید ۱۴ اثر کوتاه مستند و داستانی ظرف مدت یک سال آینده خواهد بود.

وی همچنین اشاره کرد: این انجمن آمادگی دارد در صورت همراهی و مشارکت دیگر استان‌ها و ظرفیت بخش‌های دیگر، این پروژه ملی را گسترش دهد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *