جستجو

با حضور و سخنرانی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران؛

افتتاح هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم دیدار تاجیکستان

«فرید فرخنده‌کیش» مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از جمله سخنرانان هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی دیدار در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان، محور اصلی این سخنرانی که در روز ۱۷ اکتبر در محل خانه سینمای شهر دوشنبه برگزار خواهد شد، جایگاه فیلم کوتاه و نقش پررنگ آن در این بخش کلیدی و حرفه‌ای سینما است. در این دوره از جشنواره فیلم‌های دیدن (سهیل امیرشریفی)، کچ (مهرداد حسنی)، کودکان ابری (رضا فهیمی) و هستی (کمال پرناک) از ایران به نمایش درآمده و رضا کیانیان نیز از جمله داوران حاضر در فستیوال خواهد بود.

دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیش از عزیمت به تاجیکستان با اعلام امضاء تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین انجمن سینمای جوانان و جشنواره فیلم تاجیکستان افزود: این تلاش در راستای همکاری و تعامل با کشورهای منطقه و مسلمان و توجه ویژه به میراث غنی مشترک فرهنگی و با توجه به سیاست‌های سازمان سینمایی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت. فرخنده‌کیش افزود تلاش خواهد کرد طی دیدارهای خود با دست‌اندرکاران و مسئولان برگزاری جشنواره دیدار، به توافقات جدیدی در خصوص تولیدات مشترک، برگزاری هفته‌های فیلم و نشست‌های تخصصی دست یابد.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دیدار» از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر در شهر دوشنبه برگزار شده و «پایگاه خبری فیلم کوتاه» حمایت‌کننده خبری این فستیوال خواهد بود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *