جستجو

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «باغ پدرم» به نویسندگی و کارگردانی شوان عطوف، بر اساس اشعار «مولانا» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی «فیلم‌های کوتاه» در جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربین عربی» در هلند روی پرده می‌رود.

این جشنواره با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۸ تا ۱۱ مهرماه امسال (۲۹ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۱۶) در شهر روتردام در کشور هلند برگزار می شود.

این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای در آخرین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی مونتاژ در جشنواره بین‌المللی فیلم «عمق میدان» در ایالت دلاویر در آمریکا روی پرده ‌رفت. این جشنوار یکی از فستیوال‌های جهانی است که در آن فیلم‌های کوتاه موفق به مراسم جوایز سینمایی آکادمی اسکار معرفی می‌شوند.

عوامل فیلم کوتاه «باغ پدرم» عبارتند از نویسنده و کارگردان: شوان عطوف، بازیگران: شانو عمر، کامران منصور، بهاءالدین عزبانی و شالاو جمال، عکاس: هریم جمال، مدیر تولید: آزاد پنجوینی، نور: دانا جمال، صدا: کاسیان علی، مشاور امور رسانه‌ای: منصور جهانی، مدیر فیلمبرداری: هردی سلامی، مونتاژ و مراحل پس از تولید: کمپانی «آی لوف فیلم» با مدیریت دانر عمر، دستیار کارگردان: ئه‌ژین کاوه و بریار بختیار، تهیه‌ کننده: شوان عطوف و نزار سلامی، تهیه ‌شده در: کمپانی «گرافیکا بلو»، کمپانی پخش کننده: آی لوف فیلم.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *