جستجو

فیلم کوتاه «باغ وحش» به نویسندگی و کارگردانی نفیسه زارع با حضور در سه جشنواره بین‌‎المللی دیگر، به‌عنوان یهترین فیلم کوتاه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دیاربکر ترکیه شناخته شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «باغ وحش» به‌کارگردانی و نویسندگی نفیسه زارع و تهیه‌کنندگی کاوه مظاهری و سورنا اکباتانی در ادامه حضور بین‌المللی خود به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن (BISFF)، دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دیاربکر ترکیه و نوزدهمین جشنواره فیلم زنان ارمنستان (KIN) راه یافت و به رقابت پرداخت.

این فیلم کوتاه در دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دیاربکر ترکیه به همراه یک فیلم کوتاه دیگر، جایزه بهترین فیلم کوتاه را در این رقابت بین المللی که در ماه اکتبر در بزرگترین شهر کردنشین ترکیه برگزار شد، دریافت کرد.

فیلم کوتاه «باغ وحش» در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پکن در بخش Nova به رقابت پرداخت. Nova بخش جدیدی است که امسال در جشنواره پکن برای رقابت فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های کوتاه برجسته که متمرکز بر مضامین دوران بلوغ هستند، ایجاد شد. دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن از 27 آبان تا 7 آذرماه مصادف با 18 تا 28 نوامبر 2022 در شهر پکن برگزار شد.

«باغ وحش» همچنین به بخش رقابتی نوزدهمین جشنواره فیلم زنان ارمنستان (KIN) که 10 تا 14 آذرماه مصادف با اول تا 5 دسامبر 2022 در شهر ایروان برگزار شد، راه یافت. جشنواره فیلم زنان ارمنستان (KIN) در افزایش خلاقیت زنان، ایجاد شبکه ارتباطی میان فیلمسازان زن نقاط مختلف جهان و کمک به درک بهتر یکدیگر و فرهنگ های مختلف، اهداف آن به شمار می آید. این رویداد برای گردهم آوردن زنان فیلمساز برگزار می شود تا آنچه را که در این زمینه انجام شده بررسی کنند، اهداف و مقاصد فعلی را تحلیل کنند و شیوه های تحقق این اهداف را بیابند.

در خلاصه داستان «باغ وحش» آمده است: «میان حیوان‌های باغ‌وحش، رعنا به‌دنبال گوزنی‌ست که در خواب دیده، و مادرش به‌دنبال فرصتی تا خبر مهمی را به او بگوید.» سونیا سنجری، ترنم آهنگر و داریوش رشادت در این فیلم کوتاه ایفای نقش دارند.

فهرست عوامل «باغ وحش» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نفیسه زارع، مدیر فیلمبرداری: سروش علیزاده، تدوینگر: پویان شعله‌ور، آهنگساز: مهدی وکیلی، صدابردار: هادی معنوی‌پور، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، طراح صحنه: محمد موسوی، طراح لباس: اسما احمدی، طراح گریم: بابک کشن فلاح، رنگ‌آمیزی تصاویر: نیما دبیر زاده، مدیران تولید: علیرضا میرانجم و میلاد ابراهیمی، دستیار اول کارگردان: رضا باستانی، دستیار دوم کارگردان: ترانه اسماعیلیان، منشی صحنه: ناهید پورمراد، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، دستیار تدوین: فروغ عزیزی، دستیار صدا: اشکان مُزین‌فر، عکاس: علی نصیری، استوری‌بورد: مهدی شمعی، طراح پوستر: آرمین رنگانی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه‌کننده: کاوه مظاهری و سورنا اکباتانی.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *