جستجو

مستند کوتاه «بازگشت به ولایت پدری» به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان شهرکرد در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به نمایش در خواهد آمد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، تعداد ۶۴ فیلم کوتاه داستان، مستند و پویانمایی در بخش المپیاد فیلمسازی نوجوانان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند  و با هم رقابت می‌کنند که از این بین انجمن سینمای جوانان شهرکرد با  مستد کوتاه «بازگشت به ولایت پدری» ساخته محسن مرادیان در این جشنواره حاضر خواهد بود.

 

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت می کنند.

 

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *