جستجو

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساختمان در حال احداث انجمن سینمای جوانان کاشان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، از ساختمان در حال احداث انجمن سینمای جوانان ایران– دفتر کاشان بازدید کرد و در جریان امکانات این مجتمع وچگونگی تامین منابع مالی آن قرار گرفت. وی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر این ساختمان به عنوان مرکز رشدی برای علاقه‌مندان به هنر فیلم‌سازی و عکس آماده و به بهره‌برداری برسد.

بنا به گفته علی‌محمد سرجه‌پیما مدیر انجمن سینمای جوانان کاشان، ساختمان انجمن سینمای جوان کاشان در یکی از بهترین نقاط شهر کاشان و در نزدیکی فرهنگسرای معراج بنا شده و دارای سالن سینمای ۶۰ نفره، نگارخانه، کتابخانه تخصصی هنر و واحدهای اداری و آموزشی است که با کمک ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری و شورای شهر کاشان،  موسسه سینما شهر وحمایت  خیرین محترم و موسسه ساربوک  وشرکت  از نو در حال ساخت است. عملیات ساخت این بنا از سال ۹۴ با ۶۵۰ متر زیربنا و در ۵ طبقه آغاز شده است و در حال حاضر در مراحل پایانی سفت‌کاری قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی این بازدید، ضمن آشنایی با  قابلیت‌های فیلم‌سازان جوان شهرکاشان، در جریان فعالیت موسسه‌های فعال در حوزه فیلم‌سازی این شهر، حضور مستمر فیلم‌سازان در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی و همچنین برگزاری شایسته پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان قرار گرفت.

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *