جستجو

رمضان‌علی حیدری‌خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور به همراه سیدحسین سیدی مدیر عملکرد سازمان امور سینمای و سمعی و بصری و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از دفتر انجمن سینمای جوانان بم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارشنبه ۲۶ تیرماه رمضان‌علی حیدری‌خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور به همراه سید حسین سیدی،  مدیر عملکرد سازمان امور سینمای و سمعی و بصری و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  پس از جلسه عقد تفاهم نامه در خصوص ساخت اولین پردیس سینمایی شهر بم در دفتر انجمن سینمای جوانان بم حضور یافته و از این دفتر بازدید کردند. همچنین این بازدید با حضور فیلمسازان، مربیان و هنرجویان این دفتر انجام شد.

در شروع این دیدار سروش درویشی سرپرست دفتر بم با اشاره به موقعیت دفتر بم که تنها مرکز آموزش مشاغل سینمایی و تولید فیلم کوتاه در شرق استان کرمان می باشد به ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله دفتر در حوزه های آموزش، تولید و اکران سینمای سیار به بیان برنامه های سال جاری پرداخت.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور با اشاره به عقد تفاهم‌نامه ساخت پردیس سینمایی امید که پس از زلزله سال۸۲ بم اولین سینمای این شهر محسوب می‌شود، افزود:  این طرح با سازه سبک و در بوستان های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و در مدت  تقریبی چهار ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه و طراحی سازه و انتخاب پیمانکار به بهره برداری می‌رسد.
حیدری‌خلیلی گفت: این پروژه به عنوان اولین پردیس سینمایی استان کرمان با محوریت و سرمایه گذاری شهرداری بم احداث خواهد شد  و سازمان سینمایی علاوه بر صدور مجوز و ارائه مشاوره های فنی، تهیه نقشه و طراحی سازه و پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض را بر عهده دارد.

«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...
«کالبو» در کرمان آماده نمایش شد
«تنگه» در جشنواره کوت کورت فرانسه
امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *