جستجو

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بازدید از انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه  گفت: فعالیت انجمن‌های فرهنگی‌هنری به‌دلیل ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادهای ناب هنری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سید‌قاسم ناظمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بازدید از انجمن سینمای جوانان مراغه از نزدیک با هنرمندان و اساتید این انجمن دیدار و در جریان  فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت .

وی دراین دیدار با اشاره به لزوم بسترسازی موثر برای فعالیت هنرمندان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی همواره بر بسترسازی لازم برای هنرمندان تلاش می‌نماید و یکی از اولویت‌های اصلی آن حمایت جدی از هنرمندان می‌باشد.

وی ضمن  تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این انجمن گفت: انجمن سینمای جوانان محل مناسبی برای فعالیت علاقه‌مندان و هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس است .

در این دیدار اسدی‌فرد رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های آموزشی و تولیدی انجمن گفت: برگزاری دوره‌های آموزش تکدرس، فیلم‌سازی و عکاسی، حضور فعال و درخشش در مجامع و جشنواره‌های مختلف عکاسی و فیلم‌سازی از جمله کسب مدال طلای المپیاد دانش‌آموزی کشور،  معرفی دفتر مراغه  به عنوان یکی از دفاتر برتر کشوری در بخش تشکیل دوره‌های تکدرس و تولید پروژه‌های پایان دوره، تولید بیش از 10 عنوان فیلم کوتاه در سال 99 با توجه به مشکلات کرونایی،  از جمله موفقیت‌ها و فعالیت‌های این دفتر در سال گذشته محسوب می‌شود.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *