جستجو

عبداله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل، غریب منوچهری معاون فرهنگی سینمایی اداره کل و میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل قبل از شرکت در جلسه هماهنگی  برگزاری جشنواره با فرماندار ، شهردار و مسئولین ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی از دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان و نیز از  نمایشگاه «مروری بر سوابق جشنواره‌های فیلم، فیلمنامه و عکس » بازدید کردند..

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سه شنبه ۲۹ اردیبهشت عبداله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل، غریب منوچهری معاون فرهنگی سینمایی اداره کل و میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل قبل از شرکت در جلسه هماهنگی  برگزاری جشنواره با فرماندار ، شهردار و مسئولین ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی از دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان و نیز از  نمایشگاه «مروری بر سوابق جشنواره‌های فیلم، فیلمنامه و عکس » بازدید کردند. سپس در جلسه‌ای که در محل سالن کنفرانس فرمانداری با حضور مسئولین ادارات و نهادها و سازمان‌های محلی در رابطه با  برگزاری   هفتمین  جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان تشکیل شده بود، شرکت نمودند.

در  این جلسه مجتبی هاتف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد ضمن ارایه گزارش خواستار حمایت و مشارکت سایر ادارات در برگزاری این رویداد شد؛ همچنین محبوب فروزنده به عنوان شهردار پارس آباد ضمن استقبال از رویداد فرهنگی هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود را جهت برگزاری اعلام داشت.و شرکت‌های کشت و صنعت  مغان و پارس هم   آمادگی خود را جهت مشارکت در برگزاری جشنواره اعلام داشتند.

عبداله بحرالعلومی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن برشمردن مزیت‌ها و ظرفیت‌های طبیعی  منطقه مغان برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری  و بسط و گسترش آن را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی، مقابله با ناهنجاری‌ها و پرکردن اوقات فراغت جوانان  بر شمرد.

بحرالعلومی گفت: در بخش عکس جشنواره، اساتید به نام کشوری حضور خواهند یافت و چه بسا که  یک فریم عکس از دریچه دوربین متخصصان این حوزه در زمینه  ظرفیت‌های گردشگری  و یا کشاورزی و یا آداب و رسوم  محلی  از هزینه‌هایی که برای تبلیغات صرف می‌شود رساتر باشد.

امامی فرماندار شهرستان پارس‌آباد  به عنوان حسن ختام جلسه گفت: در امور فرهنگی  مسئله هزینه مطرح نیست چراکه تمامی معظلات و ناهنجاری‌های  به دلیل فقر فرهنگی روی می دهد و ما هرچه قدر در این زمینه سرمایه گذاری کنیم میتوانیم در داشتن جامعه ی سالم  سهیم باشیم.

امامی راهنمایی‌های لازم را در رابطه با اسکان ،تغذیه و مشارکت در تهیه جوایز اهدایی به نفرات برتر جشنواره به  مسئولان ادارات و شرکتهای مستقر در منطقه ارایه کرد.

پس از  برگزاری جلسه با فرماندار و مسئولان شهری ،مدیر کل و هئیت همراه به اتفاق محبوب فروزنده شهردار  از مجموعه فرهنگی سینمایی انقلاب  و دفتر نمایندگی  انجمن سینمای جوانان پارس‌آباد  بازدید کرد؛ که طی آن محمدرضا نریمان مسئول نمایندگی انجمن سینمای  جوانان پارس آباد گزارشی از فعالیت‌های انجمن را ارایه کرد. در ادامه نیز شهردار پارس‌آباد اعلام کرد در صورت عقد تفاهمنامه  سه جانبه  شهرداری،اداره ارشاد و انجمن سینمای جوانان پارس آباد آمادگی حمایت مالی و اختصاص ردیف بودجه جهت مشارکت در  فعالیت های آموزشی انجمن سینمای جوانان وتولید فیلم در رابطه با مسائل مرتبط با شهر و شهروندان را دارد. مقرر گردید که در اولین فرصت تفاهمنامه تنظیم و به امضای طرفین برسد ؛ پس از آن همچنین مدیر کل و هئیت همراه به اتفاق شهردار از سالن پخش سینما بازدید نمود؛  شهردار نیز به دلیل  فرسودگی ساختمان سینما و تجهیزات آن  پیشنهاد نوسازی و ساختمان سینما را  داد که با استقبال مدیرکل مواجه شد و قول هرگونه همکاری در این زمینه داده شد به شرطی که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی اقدام به ساخت مجموعه تجاری فرهنگی نماید و مجموعه‌ای چند سالنی مدرن را جهت بهره‌برداری در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهد.

 

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *