جستجو

 

فرماندار شهرستان لاهیجان از دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان و نمایشگاه پژوهشی «عکس‌های تاریخی»  و بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امیر جانبازی فرماندار لاهیجان صبح روز دوشنبه از نمایشگاه پژوهشی (عکس و عکاسان گیلان) در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بازدید نمود.

در این بازدید که جمعی از رؤسای ادارات شهرستان لاهیجان  نیز حضور داشتند، کبری علیپور مسؤول  جمع‌آوری  و پژوهش عکس‌های  نمایشگاه  توضیحات کاملی درباره عکس‌ها و تاریخچه و چگونگی گردآوری آن بیان کرد و حاضران  را در جریان روند شکل گیری این نمایشگاه قرار داد.

نمایشگاه پژوهشی ( عکس و عکاسان گیلان)  به مناسبت  نوزدهم اگوست روز جهانی عکاسی برگزار شده و در آن ۳۰ فریم قاب ۵۰ در ۷۰ از عکس‌های اصل و تاریخی با هدف بررسی و معرفی عکاسان قدیمی از خطه گیلان و شناخت سبک زندگی، پوشش، مهرهای عکاسخانه و شیوه عکاسی آن زمان در معرض تماشای علاقه‌مندان هنر عکاسی فرار گرفته است.

در ادامه مهندس جانبازی  از دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان بازدید نمود و در جریان فعالیت‌های دفتر لاهیجان قرار گرفت . ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان در این دیدار  به تشریح فعالیت‌های این دفتر و افتخارات اخیر آن پرداخت و نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان لاهیجان نیز در خصوص فعالیت‌های انجمن سینمای جوان لاهیجان نکاتی را بیان کرد.

گفتنی‌است، نمایشگاه پژوهشی «عکس‌های تاریخی» که به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده،  از  ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور  در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت رایگان پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *