جستجو

فیلم سینمایی «ایمو» به تهیه کنندگی و کارگردانی هاشم مرادی از 14 دی در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم سینمایی «ایمو» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی هاشم مرادی که سابقه حضور در فیلم‌های کوتاه متعددی مانند «ناطق»، «آلان»، «از حسکه با عشق»، «کچ» و… را به عنوان مدیر فیلم‌برداری دارد، از 14 دی‌ماه 1401 در سینماهای منتخب گروه هنروتجربه در حال اکران است.

«ایمو» داستان جوانی شهرستانی است به نام حمید که برای کار به تهران می‌آید و در کافه‌ای مشغول به کار می‌شود، اما به مرور زمان با اختلاف فرهنگی مواجه می‌شود.

فیلم سینمایی «ایمو» از 14 دی‌ماه  در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفته است و بازیگرانی چون حمید پروین جدا، میلاد مرادی، مژده دهقانی، فرناز زوفا، رضا شرافتی، علی حافظ‌ پور در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌ اند.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی «ایمو» فردا، یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور هاشم مرادی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، امیر عباس ربیعی مشاور کارگردان، محسن جسور مشاور فیلمنامه، حمید پروین جدا و فرناز زوفا بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

علاقمندان برای حضور در پانصد و شصت‌وهشتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

عوامل فیلم سینمایی «ایمو» عبارتند از:

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: هاشم مرادی، مشاورکارگردان: امیرعباس ربیعی، مشاور فیلمنامه: محسن جسور، فیلمبردار: احمد عبدی، تدوینگر: حمید نجفی راد، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، طراح گریم: محمود آسمانی، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: مسعود آفریده، صدا بردار: میثم حسنلو، برنامه‌ریز: سهیل درویش‌پرور، اصلاح رنگ و طراح و طراح پوستر: محمد مرادی.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *